Saját vállalkozás, weboldal, arckrémek, avagy miről beszélgetnek a nők…

Már egy ideje gondolkodom azon, hogy el kéne kezdenem egy saját vállalkozást felépíteni. Valahogy mindig is ez volt az álmom, csak egyszerűen még nem éreztem magam elég érettnek hozzá. Egy saját vállalkozást ugyan viszonylag könnyű elindítani, azonban fenntartani, és profitot is termelni belőle már sokkal nehezebb. Főleg úgy, hogy ekkora a verseny a piacon. Rengeteg féle termék, márka, szolgáltatás van, akik mind próbálnak megmaradni.

Az azonban, hogy egy vállalkozás mennyire tud sikeres lenni, nagyban függ az online felületétől is, a reklámokról nem is beszélve. Nagyon fontos a megfelelő, jól kitalált marketing. Ez legalább annyira fontos, mint maga a termék, vagy szolgáltatás amit kínálunk. Jól elhelyezett reklámokkal sokkal könnyebben meg tudja magát ismertetni egy új vállalkozás a potenciális vásárlókkal.

Arról nem is beszélve, hogy az internetes felületnek is szépnek, jól átláthatónak és igényesnek kell lennie, ugyanis manapság egyre többen ismernek meg onnan különböző márkákat. Ezen a gondolatmeneten elindulva kezdtem el nézegetni különböző weboldal készítő cégeket. Persze, mivel még se vállalkozásom, se pénzem nincsen rá, ez csak puszta kíváncsiság volt.

Egyébként, néha ha beszélgetek a barátnőimmel meg szoktuk vitatni, hogy ki milyen új márkákat, termékeket fedezett fel, azoknak milyen a designjuk, milyen a honlapjuk stb. Ugyanis mi nők, valamiért imádjuk az új smink termékeinket megmutatni egymásnak, vagy akár csak eldicsekedni a legújabb arcfiatalító krémünkkel, hogy a többiek irigykedjenek. Ezért, mikor találkozunk, így négyen legjobb barátnők, mindig sort kerítünk ezekre is. Persze ilyenkor meg is beszéljük, hogy kivel mi történt az elmúlt időben.

Múltkor például a Kati mesélte, hogy kipróbált egy új ránctalanító krémet, és hogy egészen be is vált neki. Sajnos a mi korunkban már szükség van erre. Jó, nem mondom, hogy idősek vagyunk, de azért már én is láttam a múltkor a tükörben, hogy van egy-két szarkalábam. Szóval ő mesélte, hogy talált egy nagyon jó magyar márkát, akik natúr kozmetikumokkal foglalkoznak.

Ennek mindannyian nagyon megörültünk, ugyanis szeretjük támogatni a magyar feltörekvő cégeket, lévén hogy mi is hasonló babérokra akarunk törni, arról nem is beszélve, hogy a természetes alapanyagú termékeket mindannyian jobban preferáljuk. Egyből ki is faggattuk róla. Mondta, hogy kipróbálta a testápolójukat és a tusfürdőjüket. Azt mondta a honlap is nagyon igényes és szép, illik a termékek minimalista stílusához.

Ráadásul az összetevők is fel vannak tüntetve, amit sajnos mostanában egyre kevesebb márka tesz meg. Ez kifejezetten jó húzás, ugyanis pont az a natúr kozmetikumok lényege, hogy nem tartalmaznak a bőrre ártalmas, idegen anyagokat. Így pedig az ember láthatja feketén fehéren, hogy nem verték át.

Azt is mondta még a Kati, hogy teljesen elégedett volt a termékekkel, amiket kipróbált, és hogy most az arckrémek azok, amiket következőnek tesztelni szeretne ettől a márkától.

Azt tudni kell, hogy neki elég érzékeny a bőre, úgyhogy nagy reményeket fűz ehhez az arckrémhez. Ő egyébként nagy krém kedvelő, szinte mindig van nála egy kézkrém. Nem véletlenül olyan szép és ápolt a bőre ennyi idősen is.

Közülünk ő volt mindig is az, aki a legjobban tartotta magát. Mindig sokkal szebb és ápoltabb volt a bőre, mint nekünk. Még akkor is, mikor tinédzserek voltunk. Lehet, hogy ezek miatt a natúr termékek miatt. Én ugyanis régebben nem figyeltem oda, hogy milyen összetevőket tartalmaznak a smink termékeim, és sajnos ezek hosszú távon nagyon roncsolták is a bőröm.

Most pedig kapálózhatok, és próbálhatom fenntartani ezt a mostani, nem túl jó állapotot. Szeretném én is, ha olyan szép és hidratált lenne a bőröm, mint a Katinak. Úgyhogy ha neki beválik ez a krém, szerintem én is ki fogom próbálni, mert eddig bármilyen márkát ajánlott nekünk, az tényleg nagyon jó is volt.

Arról nem is beszélve, hogy ő tényleg annyi mindent tesztelt már, hogy az ő ajánlására mindannyian adunk. Tudjuk, hogy csak a legjobb termékeket használja.